Opaski papierowe
Opaski papierowe to niezbędne narzędzie do kontroli gości na każdym wydarzeniu. Nasze opaski są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak Tyvek lub Cinta, co zapewnia trwałość i niezawodność. Dzięki temu opaski papierowe są idealnym wyborem dla organizatorów eventów.
Artykuły higieniczne i medyczne
od: 0,11 zł netto
Spersonalizuj
This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page
Opaski papierowe, zwane również opaski wejściowe, są niezwykle popularne wśród organizatorów imprez. Nasze opaski papierowe są wykonane z materiałów takich jak Tyvek lub Cinta, co gwarantuje ich trwałość i odporność na uszkodzenia. Opaski papierowe to idealne narzędzie do kontrolowania gości na imprezach, konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach.
Opinie Naszych Klientów
Sara Narkiewicz
10:05 25 Jul 24
Szybka realizacja, opaski w intensywnych kolorach i mocny klej, jesteśmy bardzo zadowoleni i wrócimy po kolejne zamówienia.
Nicolette Zubowicz
13:50 24 Jul 24
Fajna współpraca, dobre produkty, realizacja. Polecam przy dużych zleceniach.
Ania K
19:36 15 Jul 24
Zamówienie zrealizowane w tempie ekspresowym. Zanim zostało dopuszczone do produkcji, raz jeszcze zostałam poproszona o sprawdzenie projektu, zasugerowano mi najczęstsze błędy jakie się zdarzają i prośbę o ponowną weryfikację projektu i akceptację w przypadku braku zastrzeżeń. Jakość produktów jest bardzo dobra przy na prawdę konkurencyjnych cenach, a prześledziłam mnóstwo innych ofert. Serdecznie polecam :)
Malik Stevens
09:45 12 Jul 24
Martwiąc się, że na dwa tygodnie przed wydarzeniem dostanę opaski festiwalowe Afrobeats Weekend w Warszawie, skontaktowałem się z ich obsługą klienta. Byli niesamowicie responsywni i rozumieli moją pilność, dostarczając opaski w ciągu tygodnia – znacznie szybciej niż typowy trzytygodniowy czas oczekiwania. Naprawdę światowej klasy obsługa, która wykraczała poza to!
RADIO360
10:28 24 Jun 24
Super jakość, krótki czas oczekiwania i dbałość o szczegóły! Jesyem zadowolony a kubki oceniam 10/10. Napewno jeszcze coś kupię❤️
Mateusz Urban
11:06 21 Jun 24
Dziękuję za profesjonalizm. Zamówienie dokonane bardzo dobrze i rzetelnie. Szybka dostawa. Polecam
Joanna Slabon
15:42 16 Jun 24
Jesteśmy bardzo zadowoleni z realizacji zamówienia oraz szybkiej dostawy.
Marta Tkacz
07:05 06 Jun 24
Bardzo dobra współpraca, szybka realizacja, nie mamy potrzeby szukać innego rozwiązania, ponieważ w cintapunto.pl nam dobrze :-). Stały klient - Interaktywne Muzeum Flipperów i Gier Arcade FunHouse Katowice
Paulina Madecka
08:32 24 May 24
Miła obsługa klienta, szybka realizacja. A finalny produkt bardzo dobrej jakości.Polecam :)
Mateusz Majchrzak
17:50 22 May 24
Jestem bardzo zadowolony .Przyjemny kontakt . Realizacja przebiegła zgodnie z ustaleniami i w przewidzianym czasie . Z ręką na sercu polecam ;-)
Magda Haber
11:46 21 May 24
Zawsze na czas, zawsze doskonała jakość, zawsze profesjonalna obsługa. Polecam z całą odpowiedzialnością. Sama korzystam od kilku lat i was zachęcam. Nie będziecie rozczarowani
Zuzanna Rozpędowska
09:39 21 May 24
Bardzo dobry kontakt i szybka pomoc ze strony konsultantki. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, wszystko się zgadza, gorąco polecam :)
babcia_na_chodzie (babcia_na_chodzie)
13:52 15 May 24
Po raz kolejny już korzystam z usług firmy zamawiając opaski identyfikacyjne na wyjazd integracyjny. Intuicyjny sposób zamawiania (nawet babcia sobie radzi), świetny kontakt, bardzo dobra cena, szybka realizacja zamówienia i dobrej jakości produkt. Jestem bardzo zadowolona i z pewnością jeszcze skorzystam z usług Państwa firmy :)
Pato Patrycja
15:08 28 Feb 24
EDIT: dzień po dodaniu nieprzychylnej opinii firma się zreflektowała i od razu odpowiedziała na moje wiadomości oraz dokonała zwrotu pieniędzy. Za to dodaję jedną gwiazdkę.-----ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy. Wykonanie niezgodne z ustalniami, a kontakt i obsługa klienta leży i kwiczy. Jak przychodzi do płatności i wysłania faktury, to odpowiedzi są niemal natychmiastowe, za to potem kontakt się urywa. Zamawiam gadżety reklamowe od lat i ten proces w Cintapunto to jakaś droga przez mękę.Zamówiłam breloki sublimacyjne z nadrukiem. Po wymianie wielu maili (proces trwa od listopada) pani Wiktoria przesłała "specyfikację" do druku - jaka finalnie jest powierzchnia nadruku i spady - wystarczyło zamieścić makietę produktu na stronie lub przesłać mi ją od razu mailem do przygotowania pliku. Po przesłaniu pliku do druku, ktoś nałożył sobie moją grafikę na szablon breloka i pozmieniał wielkości i rozmieszczenie elementów, odwrócił je do góry nogami, po czym Pani Wiktoria przesłała mi to do akceptacji z pomniejszonymi i inaczej rozłożonymi elementami, gdzie wcześniej wszystko w moim pliku mieściło się w bezpiecznych marginesach - nie wiem po co te zmiany? Ale to jeszcze jestem w stanie zrozumieć.Nareszcie przyszedł czas na arcytrudną dla CINTAPUNTO rzecz, jaką jest zmiana karabińczyka na kółko (mają to jako opcję do wyboru w ofercie na swojej stronie - to żadne widzimisię). Kilkukrotnie dopytywałam, czy na pewno kółko będzie WSZYTE ZAMIAST karabińczyka, co pani oczywiście łamaną polszczyzną (w mailach kółko nazywała kulką), ale potwierdziła. W ostatecznym zamówieniu, w ramach kolejnego potwierdzenia, również ponownie zapisałam to stwierdzenie w mailu - KÓŁKO WSZYTE ZAMIAST KARABIŃCZYKA. Oto co otrzymał mój klient - kółko doczepione do karabińczyka, którego miało nie być – miało być samo kółko! Albo ktoś zapomniał, albo nie umiał tego przekazać przy produkcji. No i tu zaczynają się kolejne schody.Od tamtej pory telefon zupełnie nie działa, na maile nikt nie odpisuje, jak już raz udało mi się dodzwonić przez zamówienie połączenia poprzez czat na stronie, to pani Wiktoria ponownie naobiecywała, że sprawdzi status w dziale reklamacji, po czym zostałam olana i kontakt znów się urwał.Od połowy stycznia mój klient utknął niezadowolony z towarem niezgodnym z opisem i nikt nie poczuwa się w odpowiedzialności, żeby powiedzieć chociaż zwykłe PRZEPRASZAM! Nie wspominając o zwrocie pieniędzy lub wymianie towaru. Nie po to płacę za taki a nie inny element, żeby potem musieć odczepiać go z każdego z kilkuset breloków, bo wiszący luzem obok karabińczyk rysuje urządzenie, do którego jest przyczepiony... A może mam sobie rozpruć te breloki i sama na maszynie wszyć te kółka? Masakra. Sama pracuję z klientami i takie zachowanie nie mieści mi się w głowie. Nigdy więcej.
Agata Godlewska
12:28 23 Feb 24
Bardzo profesjonalna obsługa i podejście do klienta. Od samego początku do końca czuliśmy się zaopiekowani. Czas realizacji błyskawiczny. Jakość realizacji spełniła nasze oczekiwania. Smycze wyszły super!!!!Na pewno w przyszłości wrócimy z kolejnymi zamówieniami.Dziękujemy
iHome Nieruchomości
13:15 21 Feb 24
Dwa pierwsze zamówienia super, kolejne, największe zamowienie zostało wykonane ze złą grafiką, niestety jak próbowałem zgłaszać mailowo reklamacje, to już nigdy nie dostałem odpowiedzi, szkoda bo już wiem że napewno nie zamówię - a można było próbować znaleźć jakiejś rozwiązanie z tej sytuacji.
Marta Berłowska
08:31 22 Jan 24
Zamówiłam ologowane słomki. poszedł projekt itd, wszystko dobrze, kontakt ok. Wszystko załatwiane mailowo. kiedy otrzymałam słomki okazało się że logo znajduje się na plastikowej obudowie słomki a nie ma słomce... zgłosiłam to i Pani z która sprawę od początku załatwiałam twierdzi że nie ma fizycznej możliwości ologowania opakowania a nie słomki o czym świadczą przesłane przez nią maile. jednak moja słomka nie ma logo, a plastikowe opakowanie ma.... kontakt urwany- telefon nie "działa", na maile nikt nie odpisuje....Efekt jest taki że po kilkunastu dniach noszenia słomki w torbie po ologowaniu prawie nie ma śladu!!