Czym jest lanyard? Od liny żeglarskiej do narzędzia marki Kto by pomyślał, że prosta linka używana przez marynarzy i żołnierzy w XV wieku — do noszenia gwizdków, broni czy drobnych narzędzi — zmieni się w jedno z najbardziej praktycznych i najczęściej wykorzystywanych dziś narzędzi brandingu? Dziś lanyard (smycz reklamowa) jest wszędzie: na targach, festiwalach muzycznych, […]
Archiwa kategorii: Smycze reklamowe
Lato sprzyja wyjściom na liczne imprezy, koncerty w klubach muzycznych. W wielu miejscach, placówkach możemy dostać smycz z identyfikatorem lub specjalną, dedykowaną plakietką, która służy jako bilet wstępu. Smycze reklamowe są bardzo praktyczne i mają szerokie zastosowanie. Z pewnością będą doskonałym nośnikiem genialnej, kreatywnej reklamy dla Twojego biznesu. Podpowiadamy, w jaki sposób możesz jeszcze wykorzystać […]
Zadowolenie klienta stanowi priorytet dla każdej firmy. Tylko w ten sposób istnieje szansa, że konsument ponownie dokona zakupu lub skorzysta z usługi. Jedną ze skutecznych form utrzymania dużego grona odbiorców jest wręczanie darmowych upominków. Dlatego w tym celu warto zdecydować się na spersonalizowane gadżety marketingowe. Które z nich będą dobrym wyborem?
Smycze reklamowe świetnie sprawdzają się w roli gadżetu marketingowego. Część osób jednak rezygnuje z ich użycia. Powodów może być wiele, ale większość podkreśla problem zbyt długiej taśmy. Czy krótka smycz stanowi komfortowy zamiennik dla „klasycznej formy” tego produktu?
Choć trendy nieustannie się zmieniają, to w branży gadżetów reklamowych pewne rzeczy są nadal identyczne. Wiele firm nadal decyduje się na produkcję w celach promocyjnych i sprzedażowych. Co przemawia za ich popularnością? Jakie są ich zalety? Gdzie można wykorzystać smycze z własnym nadrukiem?





