Spis treści
Smycze reklamowe świetnie sprawdzają się w roli gadżetu marketingowego. Część osób jednak rezygnuje z ich użycia. Powodów może być wiele, ale większość podkreśla problem zbyt długiej taśmy. Czy krótka smycz stanowi komfortowy zamiennik dla „klasycznej formy” tego produktu?
![cintapunto krótka smycz](https://www.cintapunto.pl/wp-content/uploads/2019/11/brelok-sublimacyjny.png)
Jakie są zalety krótkiej smyczy?
Przedmiot jak brelok sublimacyjny można najłatwiej określić mianem krótszej wersji popularnej smyczy taśmowej. Mniejsza długość wykorzystanych tasiemek sprawia, że produkt odznacza się większym komfortem w trakcie użycia. Poręczny rozmiar sprawia, że przypięcie breloka (np. do kluczy samochodowych) nie będzie w żadnym stopniu utrudniać korzystanie z tego przedmiotu. Materiał użyty w taśmach odznacza się dużą wytrzymałością. Natomiast zastosowanie pojedynczego szwu sprawia, że smycz nie ulegnie rozerwaniu. Warto też dodać, że krótkie smycze mogą być wzbogacone w 3 różne rodzaje karabinków.
Krótka smycz – zastosowanie
Mnogość zastosowań krótkich smyczy pozwala je wykorzystać w szeregu sytuacji. Jednym z najpopularniejszych sposobów jest potraktowanie ich jako breloka do kluczy od pojazdu. Znacznie krótsza taśma nie stworzy ryzyka zaplątania się ręki w smyczy bądź niespodziewanego wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki. Dlatego też breloki sublimacyjne są bardzo często używane przed kierowców i przedstawicieli handlowych.
Krótkie smycze są również przydatnym gadżetem w branży eventowej. Pracownicy działu technicznego bądź członkowie zespołu służb porządkowych mogą wykorzystać brelok np. do zawieszenia identyfikatora lub kart dostępowych. Kompaktowy rozmiar breloków umożliwia ich wygodne przetrzymywanie w kieszeni.
![Krótka smycz – wygodna alternatywa? Krótka smycz – wygodna alternatywa?](https://www.cintapunto.pl/wp-content/uploads/2021/03/custom-lanyard-keychains-04.jpg)
Warto też dodać, że krótka smycz jest narzędziem marketingowym! Breloki można poddać procesowi personalizacji. Wzbogacenie produktu we własny nadruk w postaci logo, grafiki czy napisu umożliwia reklamowanie produktu lub usługi. Przypięcie krótkiej smyczy w widoczne miejsce (np. plecaka, torby czy telefonu komórkowe) pozwala na proste i skuteczne promowanie firmy. Ten rodzaj strategii marketingowej pozwala dotrzeć do potencjalnie nowych odbiorców. Bez nachalnej promocji i za niewielkie pieniądze.
Jak wygląda proces personalizacji?
Nadruk zostaje naniesiony na produkt za pomocą skutecznej technologii sublimacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykle nasyconą i żywą kolorystyką barw. Ponadto grafika lub napis zostają „wtopione” w materiał, co nadaje prawdziwą odporność na uszkodzenia i przedwczesne zużycie. Jakość wykonanego nadruku jest na tyle wysoka, że na taśmach breloków można zamieścić fotografie! Warto też wspomnieć, że brak własnego projektu nie dyskwalifikuje z możliwości personalizacji gadżetów – graficy samodzielnie przygotują wzór, który pomoże sprostać wymaganiom i spełnić niezbędne potrzeby!
Krótka smycz FAQ – najczęściej zadawane pytania
- Jaka jest szerokość breloka sublimacyjnego?
Przygotowane produkty są dostępne w wariantach 15, 20 i 25 mm. - Ile sztuk wynosi minimalne zamówienie?
Zamówienia realizujemy od 100 sztuk. - Jaka jest cena wykonania projektu nadruku?
Przygotowanie wzoru grafiki do personalizacji breloków jest całkowicie bezpłata i wliczona w koszt zamówionych produktów!
Do kluczy samochodowych jak znalazł! Świetna alternatywa dla smyczy z długa taśmą, które niekiedy są niewygodne.
W naszej firmie kierowcy są wyposażeni w breloki sublimacyjne z logo – w ten sposób mamy szansę, aby niepostrzeżenie dotrzeć do nowych klientów.
Kiedyś zaproponowaliśmy, aby breloki sublimacyjne były formą darmowego gadżetu marketingowego. Wielu klientom spodobały się ich niewielkie rozmiary i duża wytrzymałość. Osobiście polecam! 🙂