Kubki reklamowe jako pomysł na reklamę

Kubki reklamowe jako pomysł na reklamę

Spersonalizowane kubki reklamowe to upominki promocyjne dla większości marek. Kubki mają duży potencjał brandingowy, ponieważ są wszechstronnym produktem promocyjnym. Kubki mogą się różnić: mogą być wykonane z ceramiki, szkła, metalu i drewna.

Ponieważ są praktyczne, można mieć również pewność, że wasze firmowe upominki marketingowe zostaną wykorzystane przez grupę docelową w odpowiedni sposób. To doskonały pomysł na ładny, designerski i modny prezent np. dla potencjalnych klientów lub stałych współpracowników.

Kubki reklamowe – zalety promocyjnego gadżetu

Kubek promocyjny z nadrukowanym lub wygrawerowanym logo ze wszystkich stron to atrakcyjny sposób na promocję marki zaraz po zakupie. Zadbajcie o przyciągające wzrok wzory i wysokiej jakości kubki, aby klienci nie byli w stanie oprzeć się pokusie odebrania go, zwłaszcza w zestawie jako prezent przy zakupie.

Gdy klienci otrzymują upominki promocyjne w ramach, np. wydanej kwoty w waszym sklepie, możecie mieć pewność, że będą o was pamiętać w przyszłości. Takie działanie ma duży wpływ na rozpoznawalność i rozwijanie świadomości marki. Klient, który będzie miał z wami dobre wspomnienie zakupowe, prawdopodobnie wróci do waszej firmy lub po prostu was poleci znajomym lub rodzinie.

Warto tworzyć kubki reklamowe, które swoją treścią lub kształtem tworzą ciekawą historię, przekaz lub są kontrowersyjne. Takie projekty są bardzo wartościowe i sprawiają, że o waszych gadżetach robi się głośno i każdy po prostu chce mieć taki gadżet w swoim domu lub biurze.

Kubki reklamowe – idealna reklama dla każdej branży

Istnieje mnóstwo sposobów na wykorzystanie spersonalizowanych kubków reklamowych np. do kawy do promowania swojej firmy, w tym rozdawanie ich klientom, gdy dokonują zakupu, a nawet sprzedając je jako markowy, flagowy towar.

Co więcej, możecie ich użyć do dekoracji swojego sklepu. Oczywiście modnym pomysłem jest wykorzystanie ich w promocji firmy w mediach społecznościowych. Podarowanie kubków swoim pracownikom to także sprytny sposób na podarowanie im wyjątkowego prezentu. Zapewnia to również, że zawsze promują firmę podczas pracy. Idealnie!

Na przykład, jeśli prowadzicie kawiarnię, te spersonalizowane kubki mogą być świetnym sposobem na pokazanie marki podczas obsługiwania klientów. Możecie nawet użyć tych kubków do stworzenia strategii marketingowej na Instagramie. Jak? Zróbcie zdjęcia z tymi kubkami, a następnie opublikujcie je na Instagramie i zachęćcie klientów do tego samego, używając odpowiednich hashtagów, aby dalej promować Twoją firmę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.