Gadżety na koncert – akcesoria dla uczestników

gadżety na koncert cintapunto

Wiele wskazuje, że tegoroczne wakacje upłyną pod znakiem imprez pod gołym niebem! Branża eventowa na samą wieść o możliwości organizacji wydarzeń muzycznych rozpoczęła pracę na pełnych obrotach. Warto jednak pamiętać, że w dobie pandemii COVID-19 należy zadbać o odpowiednie bezpieczeństwo uczestników. Dlatego prezentujemy najlepsze gadżety na koncert, które poprzez personalizację umożliwią dodatkowe wsparcie dla promocji eventów.

Czy spersonalizowane gadżety reklamowe to dobry pomysł?

Praktycznie każda firma z branży eventowej stara się zaznaczyć własną obecność w trakcie koncertu lub festiwalu muzycznego. Przykładowo – technicy odpowiedzialni za nagłośnienie i oświetlenie imprezy zawsze noszą koszulki z nadrukiem, który w mniejszym bądź większym stopniu prezentuje nazwę lub logo firmy. W ten sposób reklamują wykonywane usługi bez nachalnej promocji. To idealna forma marketingu, która nie przeszkadza uczestnikom podczas wydarzenia, a jednocześnie pozwala na reklamę przedsiębiorstwa niewielkim kosztem.

Nie można jednak zapominać, że technicy estradowi, służby porządkowe czy firmy ochroniarskie są pewnego rodzaju „podwykonawcami” pewnej części obowiązków. Organizatorzy całej imprezy muszą natomiast na własną rękę dopiąć wszelkich szczegółów. Dlatego też w ich przypadku spersonalizowane gadżety na koncert umożliwiają ograniczenie kosztów przeznaczonych na reklamę. Zwłaszcza że część akcesoriów ma charakter wielokrotnego użytku i może zostać wykorzystana np. w kolejnym sezonie imprezowym. Skoro różnica ceny między zwykłym gadżetem a produktem wzbogaconym we własne logo lub hasło reklamowe, to znacznie lepiej od razu przygotować niepowtarzalny produkt reklamowy.

gadżety na koncert cintapunto

Jakie gadżety reklamowe warto wykorzystać podczas organizacji eventu?

Rodzaj gadżetów promocyjnych jest nierozerwalnie związany z wieloma kwestiami. Miejsce imprezy, orientacyjna liczba uczestników, wielkość eventu, czas trwania – wszystko to ma istotny wpływ na rodzaj zaplanowanych działań marketingowych. Warto jednak pamiętać, że niektóre akcesoria zawsze okażą się przydatne do wykorzystania. Dlatego przygotowaliśmy listę przedmiotów, które naszym zdaniem będą wyjątkowo pomocne dla organizatorów! Przekonajcie się, jakie gadżety na koncert warto spersonalizować i wykorzystać w celach reklamowych.

Gadżety na koncert: opaski RFID

Klasyczne papierowe wejściówki powoli odchodzą do lamusa na rzecz e-biletów, co stanowi nie tylko ekologiczne rozwiązanie, lecz dodatkowe ograniczenie kosztów. Organizatorzy eventów w dobie epidemii COVID-19 muszą zadbać o odpowiednie bezpieczeństwo uczestników. Zachowanie dystansu społecznego i ograniczenie bezpośredniego kontaktu z pracownikami eventu jest możliwe dzięki nowoczesnym opaskom identyfikacyjnym. Nowatorskie opaski RFID wykorzystują specjalny chip zawierający informację cyfrową, co umożliwia szybki odczyt przy pomocy specjalnego skanera. Z kolei pracownicy bez najmniejszego trudu mogą sprawdzić np. czy dany uczestnik posiada normalny karnet festiwalowy, czy może jednak jest gościem VIP. Ponadto tego typu rozwiązanie ogranicza ryzyko przypadkowego wtargnięcia nieproszonych gości na backstage.

Gadżety na koncert: akcesoria higieniczne

Nie ulega wątpliwościom, że organizatorzy koncertów będą musieli zadbać o dostęp do środków dezynfekujących na terenie imprezy. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby w cenie biletu zagwarantować uczestnikom niewielki upominek w postaci kieszonkowej butelki z żelem antybakteryjnym. Ten drobny prezent udowodni fanom, że organizator przestrzega niezbędnych norm dotyczących bezpieczeństwa. Płyn dezynfekujący z własnym logo na pewno przypadnie do gustu uczestnikom imprezy. Z całą pewnością można go potraktować jako przydatny gadżet marketingowy.

Gadżety na koncert: leżaki reklamowe

Czym byłby festiwal muzyczny lub duży koncert bez strefy gastronomicznej? Nawet najwytrwalsi imprezowicze muszą znaleźć chwilę na ugaszenie pragnienia i zaspokojenie pragnienia. Wakacyjne festiwale to dla wielu osób forma urlopu i wypoczynku – dlatego leżaki reklamowe świetnie sprawdzą się do podładowania baterii przed dalszymi koncertowymi szaleństwami. Duża powierzchnia nadruku pozwala na zamieszczenie widocznego logo lub promocyjnej grafiki, co dosadnie firmę odpowiedzialną za organizację imprezy.

Gadżety na koncert FAQ – najczęściej zadawane pytania

  1. Chcę złożyć zamówienie na opaski koncertowe – jaka jest minimalna liczba sztuk?
    Minimalna ilość opasek wynosi 100 sztuk. W cenie zamówienie oferujemy przygotowanie projektu graficznego.
  2. Czy można zakupić podkładki pod piwo?
    Oferujemy podkładki pod kubek, które można wzbogacić we własne logo lub grafikę. Produkt sprawdzi się w przypadku zimnych i gorących napojów.
  3. Czy jednorazowe maseczki to dobry gadżet na koncert?
    Ochronne maseczki na twarz z całą pewnością okażą się przydatne dla osób pracujących przy organizacji eventu muzycznego. Ponadto można je wykorzystać np. jako forma upominku dla uczestników wydarzenia.

3 thoughts on “Gadżety na koncert – akcesoria dla uczestników

  1. ToTo says:

    Darmowy płyn do dezynfekcji rąk z pewnością okaże się pomocny dla uczestników koncertu. Wykorzystanie go w formie gratisowego upominku do karnetu festiwalowego będzie fajnym elementem promocji eventu.

  2. Wiesław13 says:

    Pomysł z opaskami z dozownikiem na płyn do dezynfekcji jest naprawdę ekstra! To dodatkowa forma wsparcia w przestrzeganiu zasad higieny. Sądzę że prawdziwi fani docenią tego typu rozwiązanie, a za jakiś czas stanie się po prostu standardem w branży eventowej.

  3. Gocha11111 says:

    Festiwal muzyczny lub impreza open air bez leżaków? Nie wyobrażam sobie tego! Wszyscy uczestnicy koncertów lubią mieć chwilę wytchnienia, a dzięki nim można odpocząć w asyście dobrej muzyki! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie oraz Naszej polityki przetwarzania plików cookie.