W jakim celu i do czego można używać smyczy reklamowych?

Niezwykle trudno znaleźć produkty pozwalające na połączenie dużej funkcjonalności, praktycznego zastosowania w życiu codziennym oraz oryginalnego i niezwykle atrakcyjnego wyglądu. Często rzeczy przydatne i mające cenne funkcje są niezwykle nieestetyczne, a ich wizualna strona pozostawia wiele do życzenia. Równie często można natrafić na zupełnie odwrotną stronę. Piękne przedmioty, których estetyka została dopieszczona w każdym detalu, okazują się niesamowicie wadliwe i zawodzą na całej linii. Takie produkty znacznie lepiej sprawdzą się jako gadżety dekoracyjne aniżeli akcesoria o konkretnym zastosowaniu.

Rzeczy powinny z założenia być funkcjonalne, pomagać w realizacji jakieś konkretnego zadania bądź ułatwić rozwiązanie napotkanego problemu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby produkt o wysokiej funkcjonalności prezentował się równie fantastycznie. Wizualny aspekt akcesoriów jest niezmiernie ważny – niekiedy to na ich podstawie klienci dokonują zakupu i starają się dzięki temu znaleźć produkt, który będzie tożsamy z ich stylem lub sposobem bycia. Ponadto pozwala np. wypromować lub poinformować o danej usłudze czy produkcie. Bardzo dobrym przykładem są smycze reklamowe, które są jednym z najchętniej wybieranych i najczęściej wykorzystywanych gadżetów marketingowych.

Jakie jest zastosowanie smyczy reklamowych?

Większość smyczy reklamowych charakteryzuje identyczny kształt i wykonanie, ale każdy model może różnić się wieloma detalami szczegółami jak np. kolorem, nadrukiem czy zdobieniami. Dzięki funkcjonalnemu karabińczykowi pozwalają na przyczepienie wielu rzeczy:

  • kluczy
  • pendrive’ów
  • e-papierosów
  • identyfikatorów
  • telefonów komórkowych
  • okularów znajdujących się w etui

Jednym z najczęściej wykorzystywanych zastosowań są przede wszystkim identyfikatory – przypięcie ich do smyczy pozwala w łatwy sposób rozpoznanie pracowników (np. ochrony czy służb technicznych), gdy mowa o imiennych przedmiotach. Przypięcie przedmiotu zmniejsza szansę na jego zgubienie – praktycznie cały czas znajduje się w zasięgu naszego wzroku, a także ogranicza ryzyka przed jego przypadkowym odłożeniem w zupełnie inne miejsce. Takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku kluczy. Ile to razy przez pośpiech nie mogliśmy ich znaleźć, a niewielki rozmiar utrudniał poszukiwania? Smycz reklamowa zapobiega też przed niespodziewanym wypadnięciem przedmiotów z kieszeni lub w trakcie przenoszenia innych rzeczy w rękach. Jej funkcjonalna budowa pozwala zapomnieć o takich problemach i umożliwia skupienie się na zupełnie innych, zdecydowanie istotniejszych kwestiach.

Czy smycze znajdą zastosowanie w reklamie produktu?

Gadżety marketingowe konkretnego produktu, marki lub całej firmy stanowią jeden z niezbędnych elementów promocji. Duża popularność smyczy pozwala stwierdzić, że ich zastosowanie kwestiach reklamowych jest jak najbardziej uzasadnione. Co więcej, każda smycz wygląda zupełnie inaczej i różni się od siebie:

  • kolorem,
  • tekstem,
  • motywem ozdobnym,
  • długością i szerokością.

Trudno więc mówić o powtarzalności! Sytuacja w której dwie zupełnie inne firmy zlecają wykonanie identycznego projektu, jest praktycznie niemożliwa! To daje pewność, że przygotowana smycz reklamowa będzie niepowtarzalna i pozwoli na skuteczne odróżnienie się od konkurencji.