Czy warto projektować smycze reklamowe w kreatywny sposób?

Wśród ogromnej liczby gadżetów promocyjnych trudno nie wspomnieć o smyczach reklamowych, które mimo upływu lat i zmieniających się trendów są wciąż produkowane. Zarówno pojedynczy odbiorcy, jak i całe firmy chętnie wybierają je jako sposób na reklamowanie własnych usług i produktów. Wszystko za sprawą tanich kosztów, prostej produkcji oraz łatwej dystrybucji. Ich funkcjonalność i zastosowanie umożliwia prostą, ale jakże skuteczną komunikację. Dlatego warto zadbać, aby projekty smyczy reklamowych charakteryzowały się kreatywnością – zapadną w pamięć klientów oraz pozwolą wyraźnie wyróżnić się na tle pozostałej konkurencji.

Dlaczego warto zainwestować w smycze reklamowe?

Działy marketingowe w wielu firmach rozpoczynają akcje promocyjne od produkcji rozmaitych gadżetów. Wśród nich najczęściej pojawiają się długopisy, notatniki, promocyjna odzież (np. T-shirty, czapki zimowe, chusty rowerowe), coraz bardziej popularne płócienne torby na zakupy oraz smycze. Czy ich przygotowanie nie stanowi straty czasu i pieniędzy? Nic z tych rzeczy! Wielu klientów niezwykle docenia drobne prezenty w postaci gadżetów, które mogą okazać się pomocne w codziennym życiu.

Uniwersalność i funkcjonalność smyczy reklamowych

Okazuje się, że smycze reklamowe stanowią jeden z najchętniej wybieranych gadżetów promocyjnych – jednakowo wśród firm i klientów. Powodem jest niezwykła wszechstronność i praktyczność zastosowania. Głównym celem upominków marketingowych jest stworzenie więzi z potencjalnym klientem, który będzie mieć miłe skojarzenia z firmą oraz czuł się wyróżniony po utrzymaniu od niej prezentu. Dzięki temu znacznie lepiej będzie ją postrzegać, co zwiększy prawdopodobieństwo przewagi nad konkurencją.

Kreatywna smycz z logo firmy

Przygotowując gadżety marketingowe należy odpowiedzieć na istotne pytanie: czy używałbym takich przedmiotów? Prezenty dla klientów w postaci długopisów lub smyczy nie są zaskakujące, ale forma ich wykonania lub wygląd już tak! Dlatego warto zadbać o oryginalność i nietypowe detale gadżetów reklamowych, które zaciekawią do ich użycia oraz utkwią w pamięci. Dobrym przykładem mogą być smycze reklamowe dla psów, które z całą pewnością podbiją serca klientów posiadających w domu czworonogi.

Zadbaj o detale smyczy do kluczy z własnym nadrukiem

Komunikacja marki lub firmy może być budowana różnymi sposobami. Duży logotyp z pewnością rzuca się w oczy, ale czy klienci chcieliby zostać chodzącym bilbordem ze smyczą reklamową? Z pewnością nie! Dlatego kluczem będzie postawienie na interesujące rozwiązania, które zapadną w pamięć, przykują wzrok i będą rodzić pytania wśród osób postronnych. Przykład? Zamiast wspomnianego logo można wykorzystać niepowtarzalną kolorystykę, charakterystyczną czcionkę czy wyjątkowe hasło. Tym sposobem można w nienachalny sposób dotrzeć do większego grona odbiorców i budować długofalowy wizerunek.

Funkcjonalny gadżet dla pracowników – smycze firmowe z dodatkową korzyścią

Duża liczba firm decyduje się na swego rodzaju „zestaw startowy” promocyjnych gadżetów dla własnych pracowników, który jest niejako formą reklamy. Smycze reklamowe są często dodatkiem do kart dostępowych lub identyfikatorów wymaganych w miejscu pracy. Przyozdobione w logo firmy pozwalają na nieprzesadną promocję, zwłaszcza wśród osób postronnych i niezwiązanych bezpośrednio  z pracownikami (np. podczas wizyt w sklepie na zakupach czy podczas lunchu w restauracji). Dlatego też niezbędny jest oryginalny i kreatywny design, który skupi wzrok i nie pozwoli pomylić projektu z konkurencją.