Spis treści
Każdy sprzedawca wie, że zasianie pierwszego ziarna zainteresowania marką u potencjalnego klienta, to połowa sukcesu. Nie jest to jednak łatwe, bo większość ludzi niechętnie podchodzi do różnego rodzaju działań reklamowo promocyjnych. Warto zatem zapoznać klientów z marką w sposób nieinwazyjny, przyjazny i przystępny – to z pewnością ułatwi pokonanie tej niechęci. Przydatnym do tego narzędziem są kubki reklamowe. Kubki z nadrukiem są funkcjonalne, a jednocześnie nie nadwyrężą Twojego budżetu reklamowego.
Gadżet, który faktycznie jest używany
Dobrze, estetycznie zaprojektowane grafiki na kubki sprawią, że klienci chętnie będą ich używali, a Twoje logo zawita pod ich strzechy. A gra jest warta świeczki. Brytyjskie badania marketingowe ujawniły, że aż 78% konsumentów posiada kubki reklamowe i regularnie z nich korzysta. Takie wyniki robią wrażenie i świadczą o tym, że warto wykorzystać ten rodzaj gadżetów reklamowych w przyszłych działaniach promocyjnych.
Kubek z nadrukiem staje się elementem codzienności potencjalnych klientów, a Twoje logo przy okazji jest eksponowane również innym osobom z otoczenia.
3 powody dla których warto rozdawać w prezencie kubki reklamowe
Rozdawanie czegoś za darmo z nadzieją na polepszenie kondycji marki może wydawać się ryzykowne, niemniej gadżety reklamowe wciąż dają lepsze rezultaty, niż inne rodzaje reklam. Dlaczego warto zainwestować w kubki z nadrukiem?
- Klienci doceniają ich funkcjonalność
W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam gadżety reklamowe nie są nachalne i nie irytują konsumentów. Kubków używa się na co dzień, ciepła kawa, czy herbata zawsze kojarzy się z czymś przyjemnym. Kubek z nadrukiem jest pod tym względem wartościowy i będzie budził pozytywne skojarzenia. - Gratisy zachęcają
Nie przez przypadek przed trudnymi negocjacjami dyplomaci wręczają drobne upominki. Ten przemyślany gest wprowadza rozmowę na właściwe, pozytywne tory. W ten sam sposób można też traktować kubek reklamowy – to sympatyczny gest, który przekona konsumentów do Twojej marki, powiąże z nią pozytywne skojarzenia. - Zasięg marketingowy powyżej średniej
Działania marketingowe zawsze budzą pytanie, czy naprawdę docieramy z przekazem do odbiorców. Dzieje się tak tylko wtedy, gdy wybieramy odpowiedni czas i treść komunikatu. Produkty promocyjne, takie jak kubki nie zmuszają konsumentów do wydawania pieniędzy, czy innych zobowiązań, dlatego nie mają oni powodu, by odrzucać tego typu prezenty. Sprawia to, że jest wysokie prawdopodobieństwo że Twój przekaz rzeczywiście trafi do odbiorcy. Według badań średnio jedynie 20% konsumentów odrzuca produkty promocyjne, dla porównania 68% konsumentów unika reklam online, 66% reklam telewizyjnych., a 50% ignoruje niechciane maile reklamowe.
Zamów kubki w prosty sposób
Jak zatem widzisz, reklamowe kubki z nadrukiem mają duży potencjał i mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności Twojej marki. Zwłaszcza gdy są eleganckie, ładnie zaprojektowane, z wysokiej jakości nadrukiem. I właśnie takie kubki zamówisz w Cintapunto. W szybki i prosty sposób na tej stronie lub poniżej.